Με ιδιαίτερη επιτυχία συνεχίζονται οι προσπάθειες της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, στο πλαίσιο του τριετούς ολοκληρωμένου στρατηγικού σχεδίου ανάπτυξης τουρισμού και της συνεργασίας με τη «Marketing Greece», που στοχεύουν στην προβολή των 48 νησιών της Δωδεκανήσου και των Κυκλάδων.
Για την περίοδο Ιουλίου – Αυγούστου, δημοφιλή και υψηλής αναγνωσιμότητας έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα, από ευρωπαϊκές αγορές, όπως Γαλλία, Αγγλία, Ιταλία, Γερμανία, Αυστρία, αποκάλυψαν μέσα από εκτενή αφιερώματα και ρεπορτάζ, τη μοναδικότητα των νησιών, αναδεικνύοντας τις ιδιαίτερες ομορφιές τους.
Παράλληλα, διοργανώθηκε μια σειρά από ταξίδια, με προσκεκλημένους διασημότητες του εξωτερικού, οι οποίοι δεν παρέλειψαν να μοιραστούν την εμπειρία τους, αλλά και χαρακτηριστικές εικόνες των προορισμών που επισκέφτηκαν στα προσωπικά τους μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Επιπρόσθετα, πλήθος ισχυρών διαμορφωτών ψηφιακής γνώμης, επισκέφτηκαν τον Αύγουστο τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου, τροφοδοτώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με στιγμές, τοπικές συνήθειες και εικόνες, κάνοντας κοινωνούς της εμπειρίας τους, τα εκατομμύρια κοινού τους.
Μέσα από την καινοτόμα πλατφόρμα προώθησης storytelling ταξιδιωτικών εμπειριών «Blogtrotters» της «Marketing Greece» και το εργαλείο μέτρησης «The Blog trotters Sensometer», που μετρά τα social media page impressions των digital influencers και που μέχρι τώρα απαριθμεί περισσότερα από 91.000.000 impressions, αποτελεί απόδειξη του υψηλού ενδιαφέροντος προς τους ελληνικούς προορισμούς και ειδικότερα προς τους προορισμούς του Νοτίου Αιγαίου.
Ταυτόχρονα, οι προορισμοί του Νοτίου Αιγαίου αποτέλεσαν σημαντική ενότητα της προώθησης της ψηφιακής πλατφόρμας Discovergreece.com και του οικοσυστήματός της. Οι προορισμοί των Κυκλάδων και Δωδεκανήσων συγκέντρωσαν πάνω από 92.000 pageviews το μήνα Αύγουστο, ενώ προσωπικότητες από το χώρο των γραμμάτων και των τεχνών, «φωτογραφίζουν» στο blog του Discovergreece.com, «MyViewofGreece», τις δικές τους στιγμές σε έναν αγαπημένο τους αιγαιοπελαγίτικο προορισμό.
Τέλος, στο πλαίσιο της προώθησης των προορισμών της Περιφέρειας, αναπτύχθηκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του «DiscoverGreece», online διαγωνισμοί και αναρτήσεις, με πλούσιο περιεχόμενο, σε μία ψηφιακή κοινότητα με πάνω από 330.000 engagement και συνολικό reach πάνω από 4.900.000, με στόχο την ανάδειξη μοναδικών στιγμών και την εμπλοκή του κοινού στη διάδοση των μηνυμάτων της.