Η JDXP (Joe Doucet x Partners) θέλησε να αλλάξει το αρνητικό αντίκτυπο που έχουν τα αεροπορικά ταξίδια δημιουργώντας ένα concept που βασίζεται στην ηλεκτροκίνηση της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Το αεροπλάνο της JDXP έχει διαφορετικό σχεδιασμό και υλικά κατασκευής ταυτοχρόνως, που ρίχνουν το βάρος και βελτιώνουν την αεροδυναμική. Το επιβατικό αεροσκάφος είναι το πρώτο που τροφοδοτείται από ηλεκτροκινητήρες και μπαταρίες και που μπορεί να έχει ηλεκτρική γεννήτρια στην άτρακτό του.

Ο δραστικά διαφορετικός σχεδιασμός του βελτιώνει την κατανομή του βάρους και την πτητική ικανότητα του αεροσκάφους, λειτουργώντας με πρωτόγνωρη αποδοτικότητα καθώς κινείται με τη βοήθεια ηλεκτροκινητήρων, έχει μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα στο περιβάλλον, βάζοντας τη βιώσιμη ανάπτυξη μπροστά από την ταχύτητα.

Το concept είναι μια σύλληψη του νεοϋορκέζικου σχεδιαστικού γραφείου JDXP, έχοντας αντικαταστήσει την αεριωθούμενη τεχνολογία ώστε να έχει «τη βιωσιμότητα στον πυρήνα του». Ο σχεδιασμός προσθέτει βέβαια 25 λεπτά ανά δίωρο πτήσης, καθώς η ταχύτητα δεν είναι το φόρτε του. Το «Zero» έχει αυτό το όνομα γιατί απελευθερώνει ακριβώς «μηδέν» ρύπους στην ατμόσφαιρα ενώ απορροφά ακόμα και την ηλιακή ενέργεια με τη βοήθεια φωτοβολταϊκών.

«Δεν πήγαμε να σπάσουμε το φράγμα του ήχου, καθώς δικό μας κλειδί ήταν η αποδοτικότητα», λέει χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της φίρμας, Joe Doucet.
Τα φτερά του Zero είναι μεγαλύτερα από αυτά των σημερινών επιβατικών αεροπλάνων, την ίδια ώρα που η θέση τους στο πίσω μέρος της ατράκτου διευκολύνουν σημαντικά την απογείωσή του. Ο Doucet λέει μάλιστα πως το αεροσκάφος του προσγειώνεται ακόμα και αν μείνει από ενέργεια ή παρουσιάσει δυσλειτουργία.

Η JDXP δεν είναι η μόνη που οραματίζεται ένα οικολογικότερο μέλλον για τις αεροπορικές πτήσεις, καθώς το ίδιο κάνει και η Rolls Royce, παρουσιάζοντας το δικό της πλήρως ηλεκτρικό αεροπλάνο, που πιάνει ταχύτητες 480 χλμ/ώρα και έχει αυτονομία 320 χιλιομέτρων.