Η επιβατική κίνηση θα σημειώσει πτώση κατά 66% σε σύγκριση με τα νούμερα του 2019, σύμφωνα με τις νεότερες εκτιμήσεις της ΙΑΤΑ.
Όσο πάει αναθεωρούν…προς τα κάτω οι ειδικοί για τις αερομεταφορές τις προβλέψεις τους για την παγκόσμια επιβατική κίνηση του χειμώνα.
Σύμφωνα με όσα έδωσε στη δημοσιότητα η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών (ΙΑΤΑ), η επιβατική κίνηση θα σημειώσει πτώση κατά 66% σε σύγκριση με τα νούμερα του 2019.
Ειδικότερα, η ΙΑΤΑ προχώρησε σε υποβάθμιση των προβλέψεών της για την κυκλοφορία του 2020 -λίγο καιρό πριν είχε κάνει λόγω για πτώση στο -63%-, ώστε «να αντικατοπτρίζει μια ασθενέστερη από την αναμενόμενη ανάκαμψη, όπως αποδεικνύεται από το θλιβερό τέλος της θερινής περιόδου στο Βόρειο Ημισφαίριο».
AUGUST 2020 (% YEAR-ON-YEAR) | WORLD SHARE1 | RPK | ASK | PLF (%-PT)2 | PLF (LEVEL)3 |
---|---|---|---|---|---|
Total Market
|
100.0%
|
-75.3%
|
-63.8%
|
-27.2%
|
58.5%
|
Africa
|
2.1%
|
-87.4%
|
-75.5%
|
-36.6%
|
39.0%
|
Asia Pacific
|
34.6%
|
-69.2%
|
-60.3%
|
-19.0%
|
65.0%
|
Europe
|
26.8%
|
-73.0%
|
-62.1%
|
-25.5%
|
63.5%
|
Latin America
|
5.1%
|
-82.8%
|
-77.5%
|
-19.3%
|
63.9%
|
Middle East
|
9.1%
|
-91.3%
|
-80.8%
|
-44.9%
|
37.2%
|
North America
|
22.3%
|
-77.8%
|
-59.4%
|
-39.5%
|
47.7%
|
Η επιβατική ζήτηση του Αυγούστου συνέχισε να είναι εξαιρετικά μειωμένη έναντι των κανονικών επιπέδων, με τα έσοδα ανά χιλιόμετρα επιβατών (RPKs) να μειώνονται κατά 75,3% σε σύγκριση με τον Αύγουστο του 2019.
Οι εγχώριες αγορές συνέχισαν να υπεραποδίδουν έναντι των διεθνών όσον αφορά την ανάκαμψη, αν και οι περισσότερες παρέμειναν σε σημαντικά χαμηλά επίπεδα εν συγκρίσει με ένα χρόνο νωρίτερα.
Οι κρατήσεις για αεροπορικά ταξίδια στο δ’ τρίμηνο αποδεικνύουν, σύμφωνα με την IATA, ότι η ανάκαμψη -μετά από το ιστορικό χαμηλό του περασμένου Απριλίου- θα συνεχίσει να κλονίζεται.
AUGUST 2020 (% YEAR-ON-YEAR) | WORLD SHARE1 | RPK | ASK | PLF (%-PT)2 | PLF (LEVEL)3 |
---|---|---|---|---|---|
Domestic
|
36.2%
|
-50.9%
|
-34.5%
|
-21.5%
|
64.2%
|
Dom. Australia
|
0.8%
|
-91.5%
|
-81.2%
|
-44.9%
|
37.1%
|
Dom. Brazil
|
1.1%
|
-67.0%
|
-64.3%
|
-6.4%
|
76.1%
|
Dom. China P.R.
|
5.1%
|
-19.1%
|
-5.9%
|
-12.3%
|
75.3%
|
Dom. India
|
1.3%
|
-73.6%
|
-66.0%
|
-19.1%
|
66.2%
|
Dom. Japan
|
6.1%
|
-68.6%
|
-28.4%
|
-45.6%
|
35.6%
|
Dom. Russian Fed.
|
1.5%
|
-3.8%
|
-9.3%
|
-4.6%
|
86.4%
|
Dom. US
|
14.0%
|
-69.3%
|
-45.7%
|
-37.7%
|
48.9%
|
«Η καταστροφική απόδοση της κυκλοφορίας του Αυγούστου θέτει όριο στη χειρότερη καλοκαιρινή σεζόν της βιομηχανίας, Η ανάκαμψη της διεθνούς ζήτησης είναι σχεδόν ανύπαρκτη και οι εγχώριες αγορές σε Αυστραλία και Ιαπωνία στην πραγματικότητα υποχώρησαν ενόψει νέων εστιών και ταξιδιωτικών περιορισμών. Πριν από λίγους μήνες, πιστεύαμε ότι η μείωση της ζήτησης ετησίως κατά 63%, σε σύγκριση με το 2019, ήταν η χειρότερη που θα μπορούσε. Ωστόσο, μετά την απογοητευτική θερινή περίοδο, έχουμε αναθεωρήσει τις προσδοκίες μας επί τα χείρω στο -66%», δήλωσε ο Alexandre de Juniac, διευθύνων σύμβουλος της IATA.
«Παραδοσιακά, τα έσοδα που δημιουργούνται κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου στο Βόρειο Ημισφαίριο παρέχουν στις αεροπορικές εταιρείες ένα μαξιλάρι κατά τη διάρκεια των αδύνατων φθινοπωρινών και χειμερινών εποχών. Φέτος, οι αεροπορικές δεν έχουν τέτοια προστασία. Ελλείψει πρόσθετων μέτρων κρατικής βοήθειας και επαναλειτουργίας συνόρων, εκατοντάδες χιλιάδες θέσεις εργασίας στις αεροπορικές εταιρείες θα εξαφανιστούν. Αλλά δεν διατρέχουν κίνδυνο μόνο οι αεροπορικές εταιρείες και οι θέσεις εργασίας στις αεροπορικές εταιρείες. Σε παγκόσμιο επίπεδο δεκάδες εκατομμύρια θέσεις εργασίας εξαρτώνται από την αεροπορία. Εάν τα σύνορα δεν ανοίξουν ξανά, τα μέσα διαβίωσης αυτών των ανθρώπων θα διατρέχουν σοβαρό κίνδυνο. Χρειαζόμαστε ένα διεθνώς συμφωνημένο καθεστώς τεστ COVID-19 πριν από την αναχώρηση, για να δώσουμε στις κυβερνήσεις την αυτοπεποίθηση να ανοίξουν ξανά τα σύνορα και την εμπιστοσύνη των επιβατών να ταξιδέψουν αεροπορικώς ξανά», κατέληξε ο de Juniac.