Πωλήσεις σε ενοποιημένο επίπεδο ευρώ 149,2 εκατ. μειωμένες κατά 7% από το 2019, EBITDA ύψους ευρώ 43,8 εκατ. και κέρδη μετά φορών ευρώ 12,1 εκατ. μειωμένα κατά 46% από το 2019 κατέγραψε η Autohellas κατά το 3ο τρίμηνο 2020, που λόγω εποχικότητας είναι πάντα το πιο σημαντικό στην διαμόρφωση της κερδοφορίας, όπως σημειώνει η εισηγμένη σε σχετική ανακοίνωση.
Ειδικότερα, η προσθήκη της δραστηριότητας του τρίτου τρίμηνου οδήγησε το εννεάμηνο στα ευρώ 360,6 εκατ. πωλήσεις, το EBITDA στα ευρώ 101,5 εκατ. και τα Κέρδη μετά φόρων στα ευρώ 13,2 εκατ. μειωμένα κατά 67% από το 2019.
Όπως αναφέρει η εταιρεία, η μερική αποκατάσταση των τουριστικών αφίξεων ενεργοποίησε τις βραχυχρόνιες μισθώσεις που κινήθηκαν ωστόσο σε επίπεδο εσόδων σημαντικά χαμηλότερο από το 2019 και αντίστοιχο των τουριστικών αφίξεων ακόμη και για το περιορισμένο διάστημα της ενεργής τουριστικής περιόδου (δηλαδή μετά τις 15/7). Αντίθετα, ο κλάδος των μακροχρόνιων μισθώσεων εμφάνισε συνολικά αύξηση, παρά το διάστημα του lockdown που κόστισε σε νέες μισθώσεις μετριάζοντας έτσι την απώλεια στο συνολικό κύκλο εργασιών από ενοικιάσεις.
Παράλληλα, στο 3ο τρίμηνο 2020 οι πωλήσεις των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, εμφάνισαν σημαντική αύξηση, ενισχύοντας τόσο τις ταμειακές ροές όσο και τα αποτελέσματα του Ομίλου, δεδομένου ότι η εταιρεία έπρεπε να διαχειριστεί τον ενεργό στόλο της προσαρμοσμένη στις μειωμένες τουριστικές αφίξεις.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Όμιλος κατά το 9μηνο 2020 πέτυχε σημαντική βελτίωση των καθαρών ταμιακών ροών με αποτέλεσμα ο καθαρός δανεισμός να είναι μειωμένος κατά ευρώ 54,4 εκατ. από τις αρχές του 2020 αλλά και η διαθέσιμη ρευστότητα να είναι ιδιαίτερα αυξημένη.
Ο Αντιπρόεδρος του ΔΣ και Διευθύνων Σύμβουλος της Autohellas, κος Ευτύχιος Βασιλάκης δήλωσε: “H Autohellas για άλλη μια φορά αποδεικνύεται ανθεκτική σε περίοδο πρωτόγνωρης κρίσης για τον Τουρισμό και την οικονομία. Η συμπληρωματικότητα των τριών πυλώνων εργασιών που στηρίζεται ο Όμιλος αλλά και η αποτελεσματικότητα των στελεχών μας και της οργάνωσής μας σε γρήγορες αναγκαίες προσαρμογές για άλλη μια φορά μας στηρίζουν και μας δίνουν την δυνατότητα να έχουμε κερδοφόρο αποτέλεσμα παρά τις συνθήκες. Μετά την επιτυχημένη διαχείριση του 2020, του δυσκολότερου έτους στην ιστορία της εταιρείας, είμαστε αισιόδοξοι ότι πάρα τις προκλήσεις του δεύτερου lockdown που διανύουμε, η δυνατότητά μας να παράξουμε κερδοφορία θα είναι σημαντικά ισχυρότερη από το δεύτερο τρίμηνο του 2021 και μετά”.