Ακόμη 12 παραγγελίες για το καθηλωμένο στο έδαφος αεροσκάφος 737 ΜΑΧ έχασε τον Οκτώβριο η Boeing, ενώ παρέδωσε 13 αεροσκάφη, επτά λιγότερα σε σύγκριση με τις 20 παραδόσεις αεροσκαφών που είχε παραδώσει τον αντίστοιχο μήνα ένα χρόνο πριν, όπως προκύπτει από τα στοιχεία που έδωσε η ίδια η εταιρεία στη δημοσιότητα.
Η πανδημία του κορωνοϊού υπονομεύει τις προσπάθειες της Boeing να βρει εναλλακτικές πηγές ρευστόητας, με το 737 ΜΑΧ να παραμένει καθηλωμένο στο έδαφος και τους ελέγχους να εντοπίζουν προβλήματα ποιότητας στο Dreamliner. H Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Αεροπορίας αναμένεται την επόμενη εβδομάδα να άρει την απαγόρευση για λόγους ασφαλείας που είχε επιβάλει τον Μάρτιο του 2019, αν και η πανδημία συνεχίζει να πλήττει τη ζήτηση για αεροσκάφη, τόσο της Boeing όσο και της ανταγωνίστριας Airbus.
Την ίδια στιγμή, η απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης να επιβάλει δασμούς 15% στα αεροσκάφη της Boeing συνιστά μια νέα απειλή, που θα μπορούσε να έχει αρνητικό αντίκτυπο στις παραδόσεις αεροσκαφών στην Ευρώπη.
Όπως ανακοίνωσε η Boeing, έχασε παραγγελίες για τέσσερα 737 ΜΑΧ από την China Development Bank Financial Leasing Co, μία παραγγελία από τη Smartwings(ιδιοκτήτρια της Czech Airlines), τρεις παραγγελίες από την Oman Air και τέσσερις από αγνώστου ταυτότητας αγοραστή ή αγοραστές.
Από τις αρχές του 2020, έχουν ματαιωθεί 1.043 παραγγελίες για αεροσκάφη ΜΑΧ. Στο δεκάμηνο, η Boeing παρέδωσε συνολικά 111 αεροσκάφη, από 321 το αντίστοιχο διάστημα ένα χρόνο πριν.
Πηγή: kathimerini.gr