Αύξηση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών στα διεθνή ταξίδια κατά το δεύτερο μισό του 2021, παρά τους περιορισμούς που ισχύουν σε διεθνές επίπεδο, αποκαλύπτει νέα έρευνα της Tripadvisor.

Στην έρευνα αναλύονται τα δεδομένα αναζήτησης καθώς και τα σχόλια των υποψήφιων τουριστών σε έξι μεγάλες αγορές (Ηνωμένες Πολιτείες, Ηνωμένο Βασίλειο, Αυστραλία, Ιταλία, Ιαπωνία και Σιγκαπούρη).

* Σχεδόν οι μισοί (47%) των ταξιδιωτών που ρωτήθηκαν παγκοσμίως λένε ότι σχεδιάζουν να ταξιδέψουν στο εξωτερικό το 2021, συμπεριλαμβανομένου του 45% των τουριστών από τις ΗΠΑ. Ένας στους δέκα (11%) έχει ήδη κάνει κράτηση για ταξίδι στο εξωτερικό το 2021, συμπεριλαμβανομένου και του 14% των ερωτηθέντων από τις ΗΠΑ. Οι πιο πρόθυμοι να ταξιδέψουν στο εξωτερικό είναι Γερμανοί και Βρετανοί ταξιδιώτες.

* Η εκτεταμένη διάθεση εμβολίων, ανά χώρα, δεν θα επηρεάσει απλώς θετικά την εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών σε ό,τι αφορά τα ζητήματα υγείας, αλλά θα επηρεάσει σημαντικά το πού είναι διατεθειμένοι να ταξιδέψουν. Σε παγκόσμιο επίπεδο, περισσότερα από τα τρία τέταρτα (77%) των ανθρώπων που ρωτήθηκαν δηλώνουν ότι θα είναι πιο πιθανό να ταξιδέψουν διεθνώς εάν λάβουν το εμβόλιο, και το 86% για ταξίδια στο εσωτερικό. Στις ΗΠΑ τα ποσοστά είναι 69% και 80% αντίστοιχα. Περισσότερο από το ένα τέταρτο (26%) των ερωτηθέντων λέει ότι θα ταξιδέψει μόνο σε προορισμούς που απαιτούσαν να εμβολιαστούν οι επισκέπτες πριν ταξιδέψουν.

* Την πρώτη εβδομάδα του Ιανουαρίου, σχεδόν το 70% των χρηστών του Tripadvisor κοιτούσε για να κάνει κράτηση στη χώρα του για την περίοδο του Μαΐου – Αυγούστου 2021.

* Το 74% των ερωτηθέντων λέει ότι θα περάσει περισσότερο χρόνο σε έναν προορισμό φέτος. Το 64% των ταξιδιωτών στις ΗΠΑ θα αφιερώσει περισσότερο χρόνο διαβάζοντας κριτικές, το 63% θα ξοδέψει περισσότερο χρόνο επιλέγοντας τη διαμονή του και το 70% θα αφιερώσει περισσότερο χρόνο για να βρει δραστηριότητες.

* Σχεδόν οι μισοί (47%) των ερωτηθέντων λένε ότι σκοπεύουν να δειπνήσουν σε εστιατόρια πιο συχνά το 2021 από ό,τι το 2020 και το ένα τέταρτο των ερωτηθέντων (27%) δηλώνει ότι σκοπεύει να παραγγείλει περισσότερα γεύματα για φαγητό φέτος.

«Πολλοί άνθρωποι ήδη σχεδιάζουν το επόμενο μεγάλο ταξίδι τους – ακόμη και για ταξίδια άνω των τεσσάρων μηνών» δήλωσε η Shibani Walia, αναλύτρια της Tripadvisor, στέλνοντας μήνυμα στη βιομηχανία: «Προορισμοί, ξενοδοχεία και τουριστικοί πράκτορες είναι τόσο σημαντικό να ενεργήσουν τώρα για να προσελκύσουν το πρώτο κύμα κρατήσεων, αλλιώς κινδυνεύουν να μείνουν έξω από το παιχνίδι του ανταγωνισμού».