Ολοένα και αυξάνονται οι μεθυσμένοι επιβάτες της αεροπορικής εταιρείας American Airlines, οι οποίοι δημιουργούν μεγάλα προβλήματα στα μέλη του πληρώματος του αεροσκάφους.

Σε μια συνεδρία ερωτήσεων και απαντήσεων υπαλλήλων της American Airlines, μια καταγραφή της οποίας επανεξετάστηκε από το View From The Wing , ένας αεροσυνοδός ρώτησε τον Διευθύνοντα Σύμβουλο Doug Parker σχετικά με τους απείθαρχους επιβάτες και κατηγόρησε το αλκοόλ – όχι το αλκοόλ στα αεροπλάνα, επειδή ο Αμερικανός δεν εξυπηρετούσε αλκοόλ με πούλμαν , αλλά το αλκοόλ που έφεραν οι επιβάτες στα αεροσκάφη.

Και το μέλος του πληρώματος πρότεινε ότι η κίνηση του Αμερικανού να έχει έναν μόνο πράκτορα σε κάθε πύλη για να επιβιβασθεί σε αεροσκάφος καθιστά πιο δύσκολο να παρατηρήσει και να κάνει κάτι για αυτούς τους επιβάτες που παραβιάζουν το νόμο και προκαλούν περιστατικά κατά τη διάρκεια της πτήσης στο αεροπλάνο.

Λόγω της απαγόρευσης αλκοόλ της αεροπορικής εταιρείας που συνδέεται με την αμφιλεγόμενη απαίτηση μάσκας, η American έχει «περισσότερους πελάτες που φέρνουν αλκοόλ από ό, τι θα έπρεπε», σύμφωνα με τον Parker. Προσθέτει, «Δεν έχουν αλλάξει τίποτα από εθισμένους επιβάτες … δεν επιτρέπονται στο αεροπλάνο, είναι κίνδυνος ασφάλειας… κανείς δεν πρέπει να είναι στο αεροπλάνο που είναι μεθυσμένο».

Όσον αφορά τους ανθρώπους που κάνουν το δικό τους αλκοόλ, αυτό δεν είναι μόνο η πολιτική μας που είναι FAR. Αυτός είναι ένας ομοσπονδιακός κανονισμός. Δεν επιτρέπεται στους πελάτες να φέρουν το δικό τους αλκοόλ στο αεροσκάφος. Εάν δείτε έναν επιβάτη στο αεροπλάνο με το δικό του αλκοόλ.

Θα αναφέρω τους ανθρώπους που το γνωρίζουν καλύτερα από εμένα, αλλά αυτό που μου έχουν πει είναι ότι πρέπει να κάνετε κατάσχεση του αλκοόλ. Και ανάλογα με το πόσο μεθυσμένοι αντιμετωπίζουν επίσης αυτό. Αλλά το αλκοόλ πρέπει να κατασχεθεί. Μπορείτε να επιλέξετε αν θα το επιστρέψετε στο τέλος της πτήσης. Όμως, κατάσχουμε το αλκοόλ. Οι άνθρωποι δεν μπορούν να φέρουν το δικό τους αλκοόλ στα αεροπλάνα… που δεν είναι ανεκτό.

Η Parker αναγνωρίζει ότι η απόφαση της αεροπορικής εταιρείας να μην σερβίρει ποτό στο πίσω μέρος του αεροπλάνου προκαλεί αυτό, εξηγώντας «Είμαι βέβαιος ότι υπάρχουν περισσότερα από αυτά που υπήρξαν επειδή οι πελάτες καταλαβαίνουν ότι δεν μπορούν να πάρουν ένα ποτό στο πλοίο. Αυτό είναι και ένα νέο φαινόμενο και δεν μπορούμε να το αφήσουμε να συμβεί. Παρακαλώ αφαιρέστε τα από αυτά μόλις το δείτε. “

Ο Brady Byrnes, εκτελεστικός υπεύθυνος της πτήσης της Αμερικής, λέει ότι «έχουμε δει απολύτως μια αύξηση σε αυτό», αλλά είναι αμηχανία από αυτό, επειδή οι επιβάτες έχουν περιορισμένη ποσότητα υγρού που μπορούν να φέρουν μέσω σημείων ελέγχου. Έτσι, «οι άνθρωποι πρέπει να το καταναλώνουν στα εστιατόρια» και να το κάνουν. Κάποτε κάθισα δίπλα σε μια γυναίκα που πήρε ένα κρασί από το Admirals Club πριν από την πτήση μας. Τελείωσε σε μια έντονη διαμάχη με τον αεροσυνοδό πάνω από αυτό, δεν θέλει να το εγκαταλείψει παρόλο που θα του δοθεί ένα νέο ποτήρι στην πρώτη τάξη όταν ήμασταν αερομεταφερόμενοι.

Ο Byrnes ενεργεί σαν να επιβιβάζεται ένας πράκτορας με συντελεστή φόρτωσης 70% ήταν μια μακροχρόνια πρακτική. Δεν ήταν. Ήταν νέο πέρυσι κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Πράγματι, είναι αρκετά νέο ότι η αεροπορική εταιρεία CFO Derek Kerr μόλις τώρα προωθεί την αποτελεσματικότητα στους επενδυτές .

Οι πτήσεις που είναι λιγότερες από 80% έχουν τώρα μόνο έναν πράκτορα, και αυτό σημαίνει ότι ο πράκτορας πρέπει να βοηθήσει τους πελάτες με αλλαγές θέσεων, καθαρές αναβαθμίσεις και standbys, και να επιβιβαστούν στο αεροπλάνο – όλα αξιολογώντας κάθε επιβάτη στο αεροπλάνο για να δουν αν ” πίνετε ή επηρεάζονται από κάποια άλλη ουσία. Καθώς συνειδητοποίησε ο αεροσυνοδός που έκανε την ερώτηση, κάτι πρέπει να δώσει στην εξίσωση. Και ο πράκτορας της πύλης θα κληθεί εάν πάρει το χρόνο τους και καθυστερήσει την πτήση ως αποτέλεσμα.