Η Travelport ανακοίνωσε ότι κατέληξε σε εμπορική συμφωνία με την Air France-KLM για να επιτρέψει τη διανομή του περιεχομένου NDC του ομίλου αεροπορικών εταιρειών μέσω της Travelport+, της επόμενης γενιάς της Travelport πλατφόρμαW διανομής περιεχομένου και λιανικής πώλησης ταξιδιών.

Οι αντιπρόσωποι που υπογράφουν συμφωνία πρόσβασης με την Air France-KLM θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες NDC της μέσω του Travelport+ σε μια ολοκληρωμένη ροή εργασίας: μέσω του σημείου πώλησης της εταιρείας Smartpoint ή μέσω σύγχρονων και ελαφρών συνδέσεων API.

Ο Pieter Bootsma, Chief Revenue Officer της Air France-KLM δήλωσε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να επεκτείνουμε τη συνεργασία μας με την Travelport για να κάνουμε το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες NDC προσβάσιμες μέσω του Travelport+. Αυτό είναι ένα σημαντικό βήμα στη στρατηγική διανομής μας, που συμπληρώνει το υπάρχον δίκτυο διανομής NDC. Το NDC είναι μια βασική καινοτομία για την Air France-KLM, καθώς επιτρέπει στους πελάτες μας να επωφελούνται από πιο ελκυστικές και εξατομικευμένες προσφορές, όπως συνεχείς τιμές και προσαρμοσμένα πακέτα. Είναι ένα εξαιρετικό τεχνολογικό βήμα που ανοίγει ολοκαίνουργιες προοπτικές λιανικής στο μέλλον».

Ο Jason Clarke, Chief Commercial Officer – Travel Partners στο Travelport, δήλωσε: «Πρόκειται για μια καινοτόμο συμφωνία που μεγιστοποιεί πραγματικά την αξία τόσο για την Air France-KLM όσο και για την παγκόσμια κοινότητα ταξιδιωτικών γραφείων της Travelport, ιδιαίτερα εκείνων με υψηλότερο επίπεδο αναγκών εξυπηρέτησης. Ενισχύουμε τη μακροχρόνια συνεργασία μας με την Air France-KLM και είμαστε στην ευχάριστη θέση να προσφέρουμε στους πελάτες μας το διαφοροποιημένο περιεχόμενο NDC του ομίλου αεροπορικών εταιρειών μαζί με το παραδοσιακό του περιεχόμενο. Το Travelport+ έχει κατασκευαστεί ειδικά ως μια σύγχρονη πλατφόρμα λιανικής πώλησης ταξιδιών επόμενης γενιάς, γι’ αυτό χαιρόμαστε που η Air France-KLM αναγνώρισε την αξία που μπορεί να συνεχίσει να προσφέρει η συνεργασία της με την Travelport.»