Τα στοιχεία που παρουσιάζει το Eurocontrol δείχνουν ότι κατά την 28η εβδομάδα του έτους, οι περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες κατέγραψαν μείωση των καθημερινών πτήσεων έναντι της 27ης εβδομάδας του ίδιου έτους (-1% στο Ην. Βασίλειο, -8% στην Ισπανία, -1% στη Γερμανία), με εξαίρεση την Ελλάδα (+1%) και την Ελβετία (+2%), οι οποίες «έσπασαν» την τάση αυτή με 2.351 και 1.307 καθημερινές πτήσεις αντίστοιχα (στο 105% και στο 92% των επιπέδων 2019).

Την 28η εβδομάδα του 2022, οι καθημερινές πτήσεις στην Ευρώπη ανέρχονταν σε 30.469, έναντι 30.884 την προηγούμενη εβδομάδα, καταγράφοντας μείωση 2% στις ενδοευρωπαϊκές πτήσεις και αντιπροσωπεύοντας το 89% των επιπέδων 2019.

Οι πτήσεις πέρα από την Ευρώπη, είχαν μικρότερο ποσοστό ανάκαμψης έναντι του 2019 (76%) όμως κατέγραψαν αύξηση 2% όσον αφορά τους προορισμούς της Καραϊβικής και της Κ. Αμερικής, αλλά και της Ν. Αμερικής και της Μ. Ανατολής.

Οι καθυστερήσεις πτήσεων παρέμειναν σε υψηλά επίπεδα (737.000 λεπτά), με περισσότερες από τις μισές να οφείλονται σε ζητήματα χωρητικότητας και προσωπικού στην αλυσίδα αξίας των αερομεταφορών.

Από τους 10 κορυφαίους αερομεταφορείς, μόνο η TUI, στη 10η θέση, πραγματοποίησε περισσότερες πτήσεις έναντι της 27ης εβδομάδας, με αύξηση 1% και 548 ημερήσιες πτήσεις, που αντιπροσωπεύουν το 86% των επιπέδων 2019. Όλοι οι υπόλοιποι κορυφαίοι αερομεταφορείς μείωσαν τις πτήσεις τους, με την Air France (5η θέση) να καταγράφει μείωση 8% και 1.023 ημερήσιες πτήσεις, αντιπροσωπεύοντας το 79% των επιπέδων 2019. Ενώ την 27η εβδομάδα η Ryanair ξεπέρασε τις 3.000 ημερήσιες πτήσεις, την 28η οι πτήσεις της μειώθηκαν κατά 2% σε 2.949 αντιπροσωπεύοντας ωστόσο το 112% των αντίστοιχων επιπέδων του 2019. Αντίστοιχα, η easyJet (η θέση) σημείωσε μείωση 2% (1.618 ημερήσιες πτήσεις, στο 84% των επιπέδων 2019) και η Turkish Airlines -1% (1.510 πτήσεις, στο 102% του 2019).