H Delta έδωσε μπόνους σε περισσότερους από 100.000 υπαλλήλους, που ισούται με το 10% του μισθού που λαμβάνουν κάθε χρόνο. 

Πρόκειται για τη δεύτερη μεγαλύτερη πληρωμή από τη Delta από τη διανομή κερδών, μετά το ρεκόρ των 1,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων που πλήρωσε το 2019. Το προαναφερθέν μπόνους ισούται με δύο μήνες αμοιβής για κάθε εργαζόμενο. 

Η πληρωμή είναι αυξημένη κατά 146% από την καταβολή συμμετοχής στα κέρδη του προηγούμενου έτους και πολύ πάνω από τα 108 εκατομμύρια δολάρια για το 2021. Δεν υπήρξε κατανομή κερδών για το 2020 λόγω των ζημιών ρεκόρ του αερομεταφορέα από τη βουτιά της ζήτησης για πτήσεις κατά τη διάρκεια του πρώτου έτους της πανδημίας.

Συνδικάτα

Η Delta, η οποία δημιουργήθηκε από τη συγχώνευση της Delta και της Northwest Airlines καθώς βγήκαν από τη χρεοκοπία, έχει το πιο γενναιόδωρο σχέδιο κατανομής των κερδών όσον αφορά στο ποσοστό των κερδών που καταβάλλονται στους εργαζομένους.

Μόνο το 20% περίπου των εργαζομένων της Delta ανήκουν σε συνδικάτα, κυρίως οι 18.500 πιλότοι της. Ο Σύλλογος Αεροσυνοδών προσπαθούσε να οργανώσει τις αεροσυνοδούς του, μέχρι στιγμής χωρίς επιτυχία.

Τα σχέδια κατανομής κερδών έγιναν πιο κοινά στον κλάδο των αεροπορικών εταιρειών μετά από μια σειρά από πτωχεύσεις και χρόνια απωλειών χρημάτων, καθώς και από την ενοποίηση στον κλάδο στις αρχές αυτού του αιώνα. Τα συνδικάτα, ενοχλημένα από παραχωρήσεις που εγκατέλειψαν κατά τη διάρκεια της χρεοκοπίας, συμφώνησαν στα σχέδια κατανομής των κερδών ως τρόπο να ανακτήσουν μερικά από τα προνόμια που είχαν χάσει τα μέλη.

Αποδοχές και εταιρικά κέρδη
Η διοίκηση γενικά προτιμά να έχει περισσότερες αποδοχές εργαζομένων συνδεδεμένες με τα κέρδη επειδή περιορίζει το κόστος εργασίας της κατά τη διάρκεια ετών που αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα. Σε μια μη συνδικαλιστική εταιρεία μπορεί να ορίσει τους όρους αποζημίωσης χωρίς διαπραγματεύσεις. Τα συνδικάτα γενικά πιέζουν για περισσότερες αποζημιώσεις να αποτελούν μέρος των τυπικών συντελεστών αμοιβής, έτσι ώστε οι εργαζόμενοι να μην πληγώνονται από την οικονομική ύφεση.

Τα μέλη του συνδικάτου United Auto Workers στη General Motors έλαβαν μέση πληρωμή μεριδίου κερδών $12.250 για το 2023 και τα μέλη της UAW στη Ford έλαβαν κατά μέσο όρο $10.416, παρά το κόστος της απεργίας που έκανε η UAW και στις δύο εταιρείες που μείωσαν τα κέρδη τους.

Η μέση πληρωμή μεριδίου κερδών έφτασε σχεδόν $14.000 για τους υπαλλήλους της Delta.