Καμία δυσλειτουργία δεν παρατηρείται στους ιμάντες παραλαβής αποσκευών του αεροδρομίου Πάφου, οι οποίοι λειτουργούν κανονικά και συντηρούνται σύμφωνα με προκαθορισμένο πρόγραμμα, τονίζει η Hermes Airports σε ανακοίνωσή της την Τρίτη (02/09).
Η διαχειρίστρια εταιρεία των αεροδρομίων απαντά σε καταγγελίες που διατύπωσε τη Δευτέρα (01/09) ο Αντιδήμαρχος Πάφου, Άγγελος Ονησιφόρου, σχετικά με την κατάσταση που επικρατεί το τελευταίο διάστημα στο αεροδρόμιο.
Όπως διευκρινίζεται, οι ιμάντες παραλαβής αποσκευών στην Πάφο είναι τρεις, ενώ στο πλαίσιο των έργων της Φάσης ΙΙ ενώθηκαν πρόσφατα δύο από αυτούς, ώστε να δημιουργηθεί ένας μεγαλύτερος, ο οποίος εξυπηρετείται κυρίως από τη Swissport. Η εταιρεία αυτή χειρίζεται περίπου το 85% των πτήσεων, ενώ ο δεύτερος ιμάντας χρησιμοποιείται από την άλλη εταιρεία επίγειας εξυπηρέτησης.
Τα προβλήματα που εμφανίζονται οφείλονται, σύμφωνα με την Hermes, στην υποστελέχωση της Swissport. Όπως τονίζεται, έχουν ήδη δρομολογηθεί ενέργειες ώστε να λυθεί το ζήτημα με ενίσχυση προσωπικού από το εξωτερικό.
Στα σχέδια της Φάσης ΙΙ, που ξεκίνησαν τον Μάρτιο του 2025, περιλαμβάνεται και η αύξηση του αριθμού των ιμάντων, με την εταιρεία να υπογραμμίζει παράλληλα την ανάγκη επαρκούς στελέχωσης σε όλα τα σημεία εξυπηρέτησης.
Εδώ και δύο δεκαετίες, η Hermes Airports έχει συμβάλει σημαντικά στη βελτίωση της συνδεσιμότητας της χώρας και ειδικότερα της Πάφου, με πολλαπλά οφέλη για την τοπική κοινωνία. Παράλληλα, υπήρξε ενεργός υποστηρικτής των εκστρατειών προώθησης του τουριστικού προϊόντος της περιοχής, επενδύοντας σε συνεργασία με άλλους φορείς.
«Γι’ αυτό μας ξενίζει η αναφορά σας ότι μας ενδιαφέρουν μόνο οι εισπράξεις, παρόλο που η κάθε υγιής εταιρεία είναι απολύτως θεμιτό να στοχεύει σε θετικές αποδόσεις», καταλήγει η ανακοίνωση της Hermes Airports.