Για πολλές αεροπορικές εταιρείες, η παρουσία στις Αμερικές αποτελεί κομβικό στοιχείο της στρατηγικής δικτύου και ανάπτυξης.
Ενώ οι ΗΠΑ θεωρούνται συνήθως η πιο σημαντική αγορά, ολόκληρη η αμερικανική ήπειρος προσφέρει πολλά σε διεθνείς αερομεταφορείς, με τον Καναδά στα βόρεια και τη Λατινική Αμερική στα νότια να φιλοξενούν πολλές ελκυστικές διεθνείς προορισμούς. Η Turkish Airlines καλύπτει όλες αυτές τις περιοχές.
Σε πρόσφατη συνέντευξη στο Simple Flying, ο Ahmet Bolat, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου και Εκτελεστικός Διευθυντής της Turkish Airlines, τόνισε τη σημασία των Αμερικών ως πυλώνα της στρατηγικής της εταιρείας για τις υπερατλαντικές πτήσεις. Καθώς ο στόλος μεγαλώνει, η περιοχή αυτή αναμένεται να προσφέρει περισσότερες ευκαιρίες διαφοροποίησης.
Μια Αγορά με Σημαντική Ανάπτυξη
Στον βορρά, τα τρέχοντα δεδομένα δρομολογίων της Cirium δείχνουν ότι η Turkish Airlines εξυπηρετεί τρεις καναδικούς προορισμούς από τον κύριο κόμβο της στο νέο Αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης (IST). Το Τορόντο (YYZ) είναι ο πιο συχνά εξυπηρετούμενος με έξι εβδομαδιαίες πτήσεις Boeing 777, ενώ το Μόντρεαλ (YUL) τρεις πτήσεις που μοιράζονται μεταξύ 777 και Airbus A350.
Ο τρίτος καναδικός προορισμός είναι το Βανκούβερ (YVR), με τρις εβδομαδιαίες πτήσεις Boeing 777 διάρκειας περίπου 12 ωρών. Ο Bolat εξηγεί ότι η εταιρεία «θα συνεχίσει επίσης να ενισχύει τη θέση μας στη Βόρεια Αμερική με επιπλέον συχνότητες και ενδεχόμενους νέους κόμβους στις ΗΠΑ και τον Καναδά», αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο για περισσότερους καναδικούς προορισμούς. Προσθέτει:
«Η Turkish Airlines επικεντρώνεται στην επέκταση της παρουσίας της στις Αμερικές. Εξυπηρετούμε αυτήν τη στιγμή 26 προορισμούς στην περιοχή και η στρατηγική μας περιλαμβάνει την εξερεύνηση νέων διαδρομών σε υποεξυπηρετούμενες περιοχές της Νότιας και Κεντρικής Αμερικής».
Σχεδόν 1.400 Πτήσεις προς τις ΗΠΑ Αυτόν τον Μήνα
Η παρουσία της Turkish Airlines στις Αμερικές επικεντρώνεται στις ΗΠΑ, με τον αερομεταφορέα να έχει προγραμματίσει συνολικά 1.386 πτήσεις προς και από τη χώρα αυτόν τον Οκτώβριο. Συνολικά, οι πτήσεις αυτές προσφέρουν 447.302 θέσεις (με μέσο όρο 322,7 ανά πτήση) και 2.582.757.554 διαθέσιμα μίλια θέσεων (ASMs). Το αεροδρόμιο JFK της Νέας Υόρκης είναι ο κορυφαίος προορισμός, με έως τέσσερις περιστροφές καθημερινά από την Κωνσταντινούπολη.
Όσον αφορά νέες διαδρομές, ο Bolat σημειώνει ότι η Turkish Airlines «λαμβάνει μια πολύ δεδομενοστραφή και στρατηγική προσέγγιση για να αναλύσει τη ζήτηση επιβατών, τη δυναμική συνδεσιμότητας και τους συνολικούς οικονομικούς και πολιτιστικούς δεσμούς». Το Λος Άντζελες (LAX) και το Σικάγο (ORD) είναι δύο ακόμα αμερικανικοί προορισμοί όπου η στρατηγική αυτή απέδωσε, με έως τρεις καθημερινές πτήσεις τον Οκτώβριο.
Μόνο τρεις από τις αμερικανικές διαδρομές της Turkish Airlines εξυπηρετούνται λιγότερο από καθημερινά: Ντένβερ (DEN) με 20 πτήσεις, Νιούαρκ (EWR) με 27 και Βοστόνη (BOS) με 30. Ανάμεσά τους βρίσκονται οι Ντιτρόιτ (DTW), Σιάτλ (SEA), Ατλάντα (ATL), Χιούστον (IAH), Ντάλας/Φορτ Γουόρθ (DFW), Μαϊάμι (MIA) και Ουάσινγκτον (IAD), με συχνότητα από μία έως δύο πτήσεις την ημέρα.
Διεύρυνση σε Κεντρική και Νότια Αμερική
Στη Λατινική Αμερική, η Turkish Airlines βλέπει μια σημαντική αναδυόμενη αγορά για τις υπερατλαντικές της πτήσεις. Ο αερομεταφορέας έχει προγραμματίσει 405 πτήσεις προς και από την περιοχή αυτόν τον Οκτώβριο, προσφέροντας 129.707 θέσεις (με μέσο όρο 320,3 ανά πτήση) και 682.986.100 ASMs.
Οι προορισμοί στη Λατινική Αμερική περιλαμβάνουν Μπογκοτά (BOG), Μπουένος Άιρες (EZE), Κανκούν (CUN), Καράκας (CCS), Πόλη του Μεξικό (MEX), Πόλη του Παναμά (PTY), Σαντιάγο (SCL) και Σάο Πάολο (GRU). Ο Bolat επισημαίνει ότι η Turkish Airlines «μόλις αρχίζει να καθιερώνεται στη Νότια Αμερική», ενώ η ανάπτυξη του στόλου θα επιταχύνει αυτή τη διαδικασία.
Καθώς η αεροπορική εταιρεία επιδιώκει να ενισχύσει την παρουσία της σε μια ολοένα πιο σημαντική αγορά, θα συνεχίσει να εφαρμόζει προσεκτική στρατηγική επιλογής προορισμών. Όπως αναφέρει ο Bolat, «οι ανταγωνιστικές δυναμικές, η λειτουργική εφικτότητα και η μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα» είναι επίσης καθοριστικοί παράγοντες για την ανάπτυξη νέων διαδρομών.
Πηγή: Simple Flying