Η Cessna ανακοίνωσε την παραγωγή του Corvalis TTX, το οποίο, όπως υποστηρίζει η ίδια, αποτελεί το γρηγορότερο αεροσκάφος στον κόσμο, με σταθερό σύστημα προσγείωσης.
Η Cessna άρπαξε την ευκαιρία να πραγματοποιήσει μια μεγάλη ανακοίνωση στο φετινό Sun ‘n Fun International Fly-In στο Lakeland της Florida. Εκεί, ανακοινώθηκε ότι το πολυτελές μονοκινητήριο αεροσκάφος, Cessna Corvalis TTX, μπήκε σε παραγωγή. Το νέο αεροσκάφος αναγορεύθηκε από την Cessna σαν το ταχύτερο αεροσκάφος στον κόσμο με σταθερό σύστημα προσγείωσης, το οποίο θα αντικαταστήσει το παλαιό Corvalis TT.
Το τετραθέσιο αεροσκάφος κινείται από έναν τουρμπινοκίνητο, με ψεκασμό καυσίμου, εξακύλινδρο κινητήρα Continental Motor TCM TSIO-550-C που αποδίδει μέγιστη ισχύ 310 hp, επιτυγχάνοντας μέγιστη ταχύτητα 235 κόμβων (435 χλμ/ ώρα). Το αεροσκάφος έχει χωρητικότητα καυσίμου που φτάνει τα 386 λίτρα (102 γαλόνια) που του επιτρέπουν να επιτύχει εμβέλεια 1.250 ναυτικών μιλίων (2.315 χιλιόμετρα) σε ταχύτητες οικονομικής πλεύσης. Επιπλέον, το αεροσκάφος είναι πιστοποιημένο να πετά στα 25.000 πόδια (7.620 μέτρα), γεγονός το οποίο του επιτρέπει, όπως υποστηρίζει η Cessna, να πετά πάνω από καιρικά συστήματα χαμηλού ύψους.
Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία του TTX αποτελεί το optional σύστημα αποπαγοποίησης, γνωστό σαν FIKI (Flight Into Known Icing) το οποίο προσφέρει 150 λεπτά προστασίας από τον πάγο, έχοντας παράλληλα ελάχιστη επίδραση στις επιδόσεις του αεροσκάφους. Η Cessna χαρακτηρίζει το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό σαν έναν τρόπο εξοικονόμησης χρημάτων, καθώς θα αποτρέπει την ανάγκη επαναπρογραμματισμού πτήσεων λόγω πάγου.
Ωστόσο, πιο ριζοσπαστική είναι η αναβάθμιση της σουίτας αεροβοηθημάτων, σε σχέση με το TT. Το TTX περιλαμβάνει την σουίτα Cessna Intrinzic, η οποία βασίζεται στο σύστημα Garmin G2000 και το σύστημα ελέγχου αφής της Garmin GTC, σε συνδυασμό με μία οθόνη αφής, υψηλής ανάλυσης και διαγωνίου 14,1 ιντσών. Μέσω της σουίτας επιτυγχάνεται ο έλεγχος του ασυρμάτου, η διαμόρφωση των σχεδίων πτήσης, επιτρέπεται η πρόσβαση σε πληροφορίες καιρού ενώ το περιβάλλον χρήσης της Cessna προσομοιάζει σε εκείνο των smartphones.
Τα χρώματα και η διαμόρφωση του εσωτερικού της καμπίνας θα μπορούν να επιλεγούν από τον τελικό χρήστη. Παραδόσεις αεροσκαφών αναμένεται να πραγματοποιηθούν έως το τέλος του χρόνου. Ωστόσο, η τιμολογιακή πολιτική δεν έχει ξεκαθαρίσει, αν και για λόγους σύγκρισης και εκτίμησης μπορούμε να αναφέρουμε ότι η τιμή του προγενέστερου TT το 2010 ανερχόταν στα 644.500 δολάρια.