Mε τη σφραγίδα “The Authentic Athens Issue” να δεσπόζει στο εξώφυλλο του OutThere και τη λέξη “Yassas” να αποτελεί τον τίτλο του editorial, ο αρχισυντάκτης του δημοφιλέστερου περιοδικού της LGBT κοινότητας, καλωσορίζει το αναγνωστικό κοινό και μοιράζεται μαζί τους, τις εμπειρίες του από τη σύγχρονη ευρωπαϊκή μητρόπολη.

Συναντάει νέους σχεδιαστές μόδας, γνωρίζει σύγχρονους καλλιτέχνες και συνομιλεί με την gay κοινότητα της πόλης. Διασχίζει το κέντρο της Αθήνας, ανακαλύπτει το ρυθμό της και επισκέπτεται τα στέκια της. Ενθουσιάζεται από τον αρμονικό τρόπο συμβίωσης του αρχαίου με το σύγχρονο και την ισορροπία του συντηρητικού με το προοδευτικό στοιχείο. Έρχεται σε επαφή με τη σύγχρονη urban κουλτούρα, πραγματοποιεί φωτογράφιση μόδας, δοκιμάζει ελληνικές γεύσεις και εξυμνεί την ελληνική παράδοση στην οινοποιία.

Ενώ το πνεύμα της πόλης και των ανθρώπων της, τον συναρπάζει: “Υπάρχει μια διάχυτη θετική ενέργεια και η αίσθηση ότι η δημιουργικότητα είναι φυσικό χαρακτηριστικό των Ελλήνων. Οι νέοι επιχειρηματίες είναι καταρτισμένοι, ταξιδεύουν στο εξωτερικό και υποκύπτουν στη μαγεία των τεχνών” τονίζει ο δημοσιογράφος.

Παράλληλα καταγράφει και προτείνει, μέσα από μια σειρά προτάσεων, ενδιαφέροντα σημεία της πόλης που πρέπει κανείς να επισκεφθεί και αναδεικνύει την Αθήνα ως τον ιδανικό προορισμό για την gay κοινότητα.

Από την πλευρά της, η Marketing Greece, στοχεύοντας στην προώθηση της πόλης ως City Break προορισμό και επιδιώκοντας τη διείσδυση σε νέα δυναμικά τμήματα αγορών, διοργάνωσε με την υποστήριξη της Aegean και της Grecotel το δημοσιογραφικό ταξίδι του έγκυρου περιοδικού OutThere στην Αθήνα.

Σύμφωνα με έρευνες η LGBT κοινότητα αποτελεί ένα δυναμικό κοινό όπου η αγοραστική δυναμική του στο συνολικό ευρωπαϊκό τουρισμό των 632 δισ. ευρώ ανέρχεται στο 8%, ο μέσος όρος δαπάνης στις διακοπές τους είναι 1800€ ενώ άνω του 30% πραγματοποιούν σε ετήσια βάση ένα μεγάλο ταξίδι. Η προσέλκυση της gay κοινότητας αποτελεί έναν από τους άξονες για την τουριστική ανάπτυξη της πόλης για τους μήνες εκτός τουριστικής περιόδου.

Το δημοσιογραφικό ταξίδι του OutThere εντάσσεται σε ένα πλαίσιο σχεδιασμού και δράσεων προσέγγισης του LGBT κοινού για την Αθήνα, το οποίο, μετά και από την ανάπτυξη συνεργασίων και συνεργειών, θα παρουσιαστεί σύντομα.