Το ταξίδι με το αεροπλάνο δεν ήταν ποτέ τόσο ευχάριστο, η Turkish Airlines σχεδιάζει να διευρύνει τη βραβευμένη ψυχαγωγία της
Η Turkish Airlines, η καλύτερη αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη για έξι συνεχόμενα χρόνια, σύμφωνα με τα αποτελέσματα του Skytrax, εξελίσσει την εμπειρία της πτήσης ακόμα παραπέρα. Έχοντας ως προτεραιότητα την ικανοποίηση των επιβατών της, οι επιλογές για την ψυχαγωγία τους διευρύνθηκαν για να ικανοποιήσουν όλο το φάσμα των επιθυμιών τους.
Σε συνεργασία με τη Denon, μία από τις εταιρίες με την υψηλότερη ποιότητα συστημάτων ήχου και home entertainment παγκοσμίως, όσοι ταξιδεύουν στη Business class με προορισμό την Αμερική θα έχουν τη δυνατότητα να ζήσουν μία ανανεωμένη εμπειρία ήχου. Χάρη σε αυτή τη συνεργασία, η εταιρεία θα παρέχει ένα άνετο σετ ακουστικών, που είναι σε θέση να προσφέρει τέλειο ήχο, καθώς και ελαχιστοποίηση του περιβαλλοντικού θορύβου σε ποσοστό 99%. Απίστευτα άνετα, ακόμα και για μεγάλες χρονικές περιόδους χρήσης, τα ακουστικά μπορούν επίσης να αγοραστούν στο Shop&Miles, προσφέροντας έναν εναλλακτικό τρόπο εξαργύρωσης μιλίων από το δημοφιλές πρόγραμμα ανταμοιβής της αεροπορικής εταιρείας.
Μαζί με τη νέα εμπειρία ήχου, η Turkish Airlines έχει λανσάρει μια άλλη τεχνολογική καινοτομία στη γκάμα των υπηρεσιών της κατά τη διάρκεια της πτήσης. Οι επιβάτες Business Class, στις πτήσεις που δεν έχουν οθόνες στο κάθισμα, καθώς και στις πτήσεις που διαρκούν πάνω από 2 ½ ώρες, θα έχουν τη δυνατότητα να περνούν τον χρόνο τους παρακολουθώντας ταινίες ή παίζοντας παιχνίδια μέσα από ένα tablet Samsung Galaxy S2. Εξοπλισμένη με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, η Turkish Airlines έχει πάντα ως ύψιστη προτεραιότητά της την ικανοποίηση των επιβατών της.
Η τελευταία τεχνολογική προσθήκη του αερομεταφορέα της Τουρκίας, που έχει επιλεγεί επίσης ως “Most Valuable Brand“* της Τουρκίας για φέτος, είναι η ενημερωμένη εφαρμογή του για κινητά, με την οποία ενισχύει περαιτέρω την εμπειρία των επιβατών την ώρα της πτήσης. Με αυτήν την ενημερωμένη έκδοση, οι επιβάτες μπορούν να προσθέσουν πτήσεις, να επανεκδώσουν εισιτήρια, να ακυρώσουν τις κρατήσεις τους, να προσθέσουν την επιβίβαση βρεφών και να αναβαθμίσουν το εισιτήριό τους από Economy σε Business Class, επιπλέον των προηγούμενων παρεχόμενων υπηρεσιών, όπως η έκδοση εισιτηρίων, οι κρατήσεις και το check-in. Τώρα αυτές οι υπηρεσίες είναι διαθέσιμες στο smartphone ή το tablet των επιβατών. Τα νέα χαρακτηριστικά της εφαρμογής θα προσφέρουν ιδέες και συμβουλές στους ταξιδιώτες, καθώς και χάρτες από τα μεγαλύτερα αεροδρόμια του κόσμου, ένα εργαλείο ιδιαίτερα χρήσιμο για τους επιβάτες που ταξιδεύουν για πρώτη φορά. Οδηγίες πλοήγησης θα προστεθούν στην εφαρμογή, ενώ τα διαθέσιμα αεροδρόμια θα είναι το Ataturk στην Istanbul, το Hong Kong International Airport, το London Heathrow και το Miami International Airport.
*Αποτελέσματα της έρευνας Brand Finance 2016