Ορατό είναι το ενδεχόμενο να υπερδιπλασιαστεί τα επόμενα 20 χρόνια ο στόλος των αεροσκαφών στη Λατινική Αμερική, σύμφωνα με την πρόγνωση παγκόσμιας αγοράς της Airbus

Κατά την περίοδο 2016-2035, η Λατινική Αμερική θα χρειαστεί 2.570 νέα επιβατικά και φορτηγά αεροσκάφη, συμπεριλαμβανομένων 2.030 μονού διαδρόμου και 540 αεροσκάφη ευρείας ατράκτου, αξίας περίπου 350 δις δολαρίων. Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη Πρόγνωση Παγκόσμια Αγοράς της Airbus που παρουσιάστηκε από τον Rafael Alonso, Πρόεδρο της Airbus της Λατινικής Αμερικής και Καραϊβικής, στο International Brazil Air Show, τα επιβατικά και φορτηγά αεροσκάφη του στόλου της Λατινικής Αμερικής θα ξεπεράσουν τα 3.000 μέσα στα επόμενα 20 χρόνια, περισσότερο από το διπλάσιο του στόλου που είναι σήμερα σε υπηρεσία.

Το «καύσιμο» που τροφοδοτεί αυτή την ολοένα και αυξανόμενη ζήτηση είναι η αύξηση της επιβατικής κίνησης στη Λατινική Αμερική, η οποία προβλέπεται να αυξηθεί στο ίδιο επίπεδο με τον παγκόσμιο μέσο όρο κατά 4,5% σε ετήσια βάση μέχρι το 2035. Αυτός ο ρυθμός ανάπτυξης λαμβάνει υπόψη την 3,8% αύξηση της κυκλοφορίας μεταξύ της Λατινικής Αμερικής και των άλλων ηπείρων, καθώς και την 4,9% αύξηση στην εγχώρια και ενδο-περιφερειακή κυκλοφορία της Λατινικής Αμερικής μέσα στα επόμενα 20 χρόνια. Οι μεσαίες τάξεις της Λατινικής Αμερικής θα παίξουν επίσης ρόλο στην ανάπτυξη, καθώς θα φτάσουν το μισό δισεκατομμύριο ανθρώπους μέχρι το 2035, περισσότερο από το διπλάσιο του αριθμού το 2006.

Ο Rafael Alonso είπε: «Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι η σταθερή μακροπρόθεσμη ανάπτυξη είναι πλέον εδώ για τη Λατινική Αμερική, και βλέπουμε αεροσκάφη μονού διαδρόμου που οδηγούν τη ζήτηση. Πιστεύουμε ότι το A320neo Family, που ήδη διαθέτουν κορυφαίους αερομεταφορείς της Λατινικής Αμερικής, παραμένει το ιδανικό μέσο για να «εκτοξεύσει» την ανάπτυξη και την αποτελεσματικότητα στις ανάγκες της περιοχής, δεδομένων της κορυφαίας απόδοσης και άνεσης που προσφέρει».

Ο Alonso πρόσθεσε: «Στα επόμενα 20 χρόνια η Λατινική Αμερική θα επηρεαστεί από την άνοδο των αερομεταφορέων χαμηλού κόστους σε βασικές αγορές όπως η Κολομβία, η Χιλή, και το Περού. Αυτό το επιχειρηματικό μοντέλο θα επηρεάσει τη δυναμική της αγοράς στα χρόνια που έρχονται, ειδικά σε εγχώριες και ενδοπεριφερειακές μετακινήσεις. Κοιτώντας προς το μέλλον, βλέπουμε επίσης μια καλή ευκαιρία για τους μεταφορείς της περιοχής να είναι πιο αισιόδοξοι για την ανάπτυξη ενδο-περιφερειακών οδών, ένας χώρος στον οποίο η Λατινική Αμερική είναι λιγότερο αναπτυγμένη σε σχέση με άλλες περιοχές».

Στη Βραζιλία, όπου η αεροπορική βιομηχανία συνεισφέρει πάνω από 32 δισεκατομμύρια δολάρια στο ΑΕΠ της χώρας, οι στόλοι που εξυπηρετούν τη χώρα θα χρειάζονται πάνω από 1.400 αεροσκάφη μέχρι το 2035 για να καλύψουν τη ζήτηση της αγοράς. Αυτό συμβαίνει λόγω της αυξανόμενης τάσης των Βραζιλιάνων για ταξίδια, κάτι που αναμένεται να διπλασιάσει το ποσό των μετακινήσεων ανά άτομο, και να επιταχύνει την αύξηση της κυκλοφορίας που προβλέπεται να αυξηθεί κατά 4,8% ετησίως κατά τα επόμενα 20 χρόνια.