Στιγμές μεγάλης ταλαιπωρίας έζησαν επιβάτες πτήσης της Sky Express, σε πτήση από την Σύρο με προορισμό την Αθήνα.

Λόγω ισχυρών ανέμων, οι 35 ταξιδιώτες βρίσκονταν στην αναμονή, στο αεροδρόμιο της Σύρου για περίπου 1,5 ώρα

Στη συνέχεια, σύμφωνα με μαρτυρίες, όταν έφτασε η ώρα για το check in, ενημερώθηκαν ότι υπήρχε κάποιο πρόβλημα με το βάρος και έπρεπε να βρεθούν τρεις εθελοντές άντρες ή τέσσερις γυναίκες να μείνουν πίσω και να ταξιδέψουν την επόμενη μέρα, καθώς η πτήση δεν μπορούσε να πραγματοποιηθεί.

Στην περίπτωση που κανείς δεν θα ήταν πρόθυμος να ανταποκριθεί στην πρόταση της εταιρείας, οι υπάλληλοι του αεροδρομίου θα έπρεπε να ακολουθήσουν το γράμμα του νόμου και να προηγηθούν επιβάτες με παιδιά και όσοι ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες. Ωστόσο, έπειτα από πολλές συζητήσεις, τέσσερις άνθρωποι δέχτηκαν να αλλάξουν πτήση και να αναχωρήσουν την επόμενη μέρα.

Έτσι στην πτήση ταξίδεψαν 30 επιβάτες, των οποίων η ταλαιπωρία συνεχίστηκε και στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος». Η εταιρεία, όπως αναφέρουν μαρτυρίες, δεν ενημέρωσε τους επιβάτες ότι ταξίδεψαν χωρίς τις αποσκευές τους.

Πληροφορήθηκαν λοιπόν, ότι οι αποσκευές τους, δεν ταξίδεψαν με το αεροσκάφος, αλλά με το πλοίο της γραμμής, το οποίο αναχώρησε περίπου μια ώρα αργότερα από την ώρα που αναχώρησε το αεροσκάφος από την Σύρο και το οποίο θα έφτανε στις 9 το βράδυ στο λιμάνι του Πειραιά.

Έτσι, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, θα αναλάμβανε να παραδώσει τις βαλίτσες στους επιβάτες την επομένη μέρα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, αρκετοί επιβάτες θα διαπραγματευθούν την αποζημίωσή τους για τη διπλή αυτή ταλαιπωρία που υπέστησαν μέσα σε λίγες ώρες και για τον τρόπο με τον οποίο τους αντιμετώπισε η εταιρεία, ενώ περιμένουν τους υπευθύνους να ζητήσουν δημόσια συγγνώμη.