H Scoot αποφάσισε να ανανεώσει την πολιτική επιστροφής χρημάτων που είχε ανακοινώσει τον προηγούμενο μήνα.

Έτσι:

Για όλους τους πελάτες με κρατήσεις που πραγματοποιήθηκαν πριν από τις 15 Μαρτίου 2020 και ταξιδεύουν με πτήσεις που έχουν προγραμματιστεί να αναχωρήσουν μεταξύ 23 Ιανουαρίου και 31 Μαΐου 2020 αλλά ακυρώθηκαν, η Scoot προσφέρει τώρα δύο βελτιωμένες επιλογές επιστροφής χρημάτων.

Α. Επιστροφή 100% μέσω του αρχικού τρόπου πληρωμής, ή

Β. Επιστροφή 120% με vouchers της Scoot, που ισχύουν για χρήση εντός 12 μηνών, για να κάνουν οι πελάτες κράτηση για οποιαδήποτε άλλη περίοδο μέσω της ιστοσελίδα της Scoot.

Η Scoot παρείχε προηγουμένως στους πελάτες της την επιλογή επιστροφής 100% μέσω των ταξιδιωτικών κουπονιών Scoot. Οι πελάτες που επέλεξαν νωρίτερα την επιστροφή χρημάτων μπορούν επίσης να επωφεληθούν από τις νέες επιλογές επιστροφής χρημάτων. Όπως και πριν, οι πελάτες θα είναι σε θέση να εξυπηρετηθούν αυτομάτως και να επωφεληθούν από αυτές τις επιλογές για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους.                                                                                                             

Για περισσότερες λεπτομέρειες, μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της Scoot (https://www.flyscoot.com/en/announcements/scoot-covid-19-travel-waiver-policy ). Με αυτήν την ενημερωμένη πολιτική, η Scoot είναι τώρα μια από τις λίγες αεροπορικές εταιρείες στον κόσμο που προσφέρει στους πελάτες της την επιλογή να επιστραφούν τα χρήματα των πτήσεων τους σε μετρητά ή με άλλους τρόπους πληρωμής.

Η Scoot θα ήθελε να ευχαριστήσει τους φίλους των μέσων ενημέρωσης και όλους τους πελάτες της για την υπομονή και την κατανόησή σε όλη αυτή την πρωτοφανή πρόκληση.